Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Taboão da Serra - SP

ATENDENTE DE HELP DESK 1 NÍVEL – INTERMITENTE – SP

PUBLICIDADE

Empresa: IlhaService Tecnologia

Descrição da vaga: Cargo: ?ATENDENTE DE HELP DESK 1 NÍVEL – INTERMITENTES/SP Local de trabalho: INTERMITENTES/SP Endereço do local de trabalho: Rua Agueda Gonçalves, 240 – Jardim Pedro Goncalves, Taboão da Serra – SP e também poderá atender outras localidades de Taboão da Serra. Jornada de trabalho: ?A jornada para a prestação de serviços padrão será realizada de segunda a sexta-feira sendo definida no intervalo, das 06:00h às 22:00h. O que buscamos: Formação: Nível Médio; Informática: ?Avançado; Idiomas: ?Português e inglês técnico; Experiência: 6 meses na área; O que você ira executar: – Atendimento ‘on-line’ aos usuários em equipamentos e sistemas disponibilizados nos clientes para restabelecimento dos serviços; – Atuar no registro de solicitações através de ferramenta interna; – Suporte telefônico e remoto em TIC aos usuários da PRODESP e clientes. Conhecimentos Específicos, Certificados e Certificações necessárias: ?- Conhecimentos: ITIL V4 ou superior; ?- Conhecimentos: Microinformática (suporte em plataforma Microsoft Windows e Linux, Office 365, pacote Microsoft Office e suíte de escritório BrOffice); ?- Conhecimentos: Rede LAN, e TCP/IP; O que oferecemos: – Salário: R$ ?2.245,00; – Vale Alimentação: R$ 28,00? por dia trabalhado com desconto de 20% em cima do V.A; – Vale Transporte; – Convênio SESC; – Plano de saúde; – Seguro de vida. – Outros: ?PRÊMIO POR DISPONIBILIDADE: O profissional receberá um PRÊMIO por disponibilidade de R$ 100,00/dia de cobertura pago até o próximo dia útil da cobertura realizada em cartão corporativo a ser disponibilizado ao profissional para seu usufruto como bem entender. #LI-OnsiteBeneficios:Formação Acadêmica:Não informadoExperiência:Salário:A combinarCargo:Montador de andaimesEmpresa:Ilha Service InformáticaComércio e manutenção de equipamentos de informática.Ramo:Informática/ Tecnologia (FG)

PUBLICIDADE

Localização: Taboão da Serra – SP

Candidate-se ao emprego agora!

PUBLICIDADE

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *

Botão Voltar ao topo